Τοῦ κ. Χρύση Μιχαηλίδη
Εἶναι φανερὸ ὅτι αὐτὲς οἱ δύο ἔννοιες (Ἐθνικὴ Ἑνότητα καὶ Κοινωνικὴ Συνοχὴ) ἐνῷ κυριαρχοῦν στὸ πολιτικὸ λεξιλόγιο ὅλων μας (ἀκόμα καὶ τῶν κομμάτων), ἔχουν ἀσαφῆ σύνορα καὶ πολὺ παρεξηγημένο περιεχόμενο, γεγονὸς ποὺ τὶς καθιστᾶ ἀκόμα πιὸ δυσνόητες στὴν μέσο πολίτη. Ἵπταται δέ ταυτοχρόνως καὶ μία ὑποψία ὅτι ἡ ἐννοιολογικὴ αὐτὴ ἀσάφεια ἐξυπηρετεῖ τὴν προσπάθεια τοῦ δεύτερου τῆς Κοινωνικῆς Συνοχῆς νὰ καλύψει καὶ νὰ ὑποσκελίσει τὸ πρῶτο τὴν Ἐθνικὴ Ἑνότητα.
hobbes |
Εἶναι φανερὸ ὅτι αὐτὲς οἱ δύο ἔννοιες (Ἐθνικὴ Ἑνότητα καὶ Κοινωνικὴ Συνοχὴ) ἐνῷ κυριαρχοῦν στὸ πολιτικὸ λεξιλόγιο ὅλων μας (ἀκόμα καὶ τῶν κομμάτων), ἔχουν ἀσαφῆ σύνορα καὶ πολὺ παρεξηγημένο περιεχόμενο, γεγονὸς ποὺ τὶς καθιστᾶ ἀκόμα πιὸ δυσνόητες στὴν μέσο πολίτη. Ἵπταται δέ ταυτοχρόνως καὶ μία ὑποψία ὅτι ἡ ἐννοιολογικὴ αὐτὴ ἀσάφεια ἐξυπηρετεῖ τὴν προσπάθεια τοῦ δεύτερου τῆς Κοινωνικῆς Συνοχῆς νὰ καλύψει καὶ νὰ ὑποσκελίσει τὸ πρῶτο τὴν Ἐθνικὴ Ἑνότητα.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου