ΤΑ ΝΤΟΠΙΑ μίσθαρνα τῆς νεοταξίτικης
πανούκλας ἔχουν ἀποθρασυνθεῖ σὲ ἀπόλυτο βαθμό. Δὲν ἔχουν ἀφήσει ἱερὸ καὶ ὅσιο τῆς
Πατρίδος μας, ποὺ νὰ μὴ τὸ ἔχουν εὐτελίσει.
Αὐτὴ τὴ φορὰ «ἦρθε ἡ σειρὰ»
γιὰ εὐτελισμὸ ἑνὸς ἀπὸ τοὺς ἁγνότερους ἀγωνιστὲς τοῦ 1821, τοῦ ἐθνομάρτυρα Ἀθανασίου
Διάκου, ὁ ὁποῖος ὅπως εἶναι γνωστὸ τὸν Ἀπρίλιο τοῦ 1821 πολέμησε γενναῖα στὴν Ἀλαμάνα
τῆς Φθιώτιδος, συνελήφθη καὶ ὑπέστη μαρτυρικὸ θάνατο, σουβλίστηκε ζωντανός, ὑπομένοντας
τὸ μαρτύριο μὲ ἀπίστευτο ἡρωϊσμό, τραγουδώντας καὶ λοιδορώντας τοὺς δημίους του!
Μία ἄγνωστη ἠθοποιός, καὶ σύμφωνα
μὲ δημοσιογραφικὲς ἀποκαλύψεις, «πορνοστάρ», ἡ Λένα Κιτσοπούλου, «ἀνέβασε» τὸ θεατρικὸ
ἔργο «Ἀθανάσιος Διάκος: Ἡ ἐπιστροφή». Στὴν ἀνίερη, ἀνιστόρητη καὶ γελοία παράσταση
ὁ ἥρωας παρουσιάζεται ὡς ἕνας ἀποτυχημένος τῆς ζωῆς, ζηλιάρης, ἀπατημένος…σουβλατζής!
Φυσικὸ ἦταν νὰ καταγγελθεῖ ἀπὸ θεατές, ποὺ εἶχαν τὴν ἀτυχία νὰ δοῦν τὴν ἐμετικὴ
παράσταση καὶ νὰ ἐγερθεῖ σάλος.
Οἱ γνωστοὶ ἀριστεροὶ κουλτουριάρηδες τῆς θολούρας
καὶ οἱ γνωστοὶ ὑπερασπιστὲς «τῆς ἐλευθερίας τῆς τέχνης», ἐγέρθηκαν κατὰ τῶν διαμαρτυρημένων
πολιτῶν, γιὰ νὰ ὑπερασπίσουν δῆθεν τὴν «ἐλευθερία ἔκφρασης»!
Ἐμεῖς ρωτᾶμε: ποιὸς
θὰ ὑπερασπιστεῖ τὴν ἱερὴ μνήμη τοῦ ἥρωα, ὁ ὁποῖος ἔδωσε τὴ ζωή του, γιὰ νὰ μποροῦν
ὅλα αὐτὰ τὰ σύγχρονα «σούργελα», νὰ ἐκφράζονται ἐλεύθερα, μὲ αὐτὸν τὸν ἀνήθικο καὶ
(ἴσως) ὕποπτο τρόπο; Τί σημαίνει «ἐλευθερία ἔκφρασης τῆς τέχνης»; Μπορεῖ ὁ κάθε
«βαρεμένος» καλλιτέχνης νὰ προσβάλει ἀξίες καὶ σύμβολα ἑκατομμυρίων συνανθρώπων
του, ὡς δῆθεν «ἔμπνευση» καὶ ὅλοι οἱ
ἄλλοι νὰ εἶναι ὑποχρεωμένοι νὰ χειροκροτοῦν τὸ «ψώνιο» του;
Ἀντὶ ἄλλου σχολίου ὑπογραμμίζουμε
τὴν θλιβερή μας διαπίστωση ὅτι ὡς κοινωνία «πιάσαμε πάτο»!
εκ
της στήλης του «Ορθοδόξου Τύπου»
«γεγονότα
και σχόλια» της 12
ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2012
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου